Klantenservice

Bestellen

Bestelprocedure & Betalen

Bestelprocedure

  • Je kunt onze traditionele kerstpakketten bestellen zolang de voorraad strekt. Om alle kerstpakketten in de door jou gewenste samenstelling tijdig af te kunnen leveren, is het noodzakelijk dat wij jouw kerstpakketten-bestelling tijdig ontvangen. Direct bestellen en betalen of een vrijblijvende offerte aanvragen kan via het contactformulier op onze website. Je ontvangt de offerte per ommegaande per e-mail. Als je besluit de offerte te accorderen of direct te betalen, dan heb je de bestelling geplaatst en ontvang je een bevestiging en nota. Indien je ervoor kiest de offerte te accorderen, dan ontvang je een bevestiging en een nota met een betaaldatum in de toekomst.

Betalen

  • Na ontvangst van jouw voor akkoord op onze offerte of directe bestelling en betaling ontvang je onze digitale orderbevestiging en factuur per e-mail. Betalingen dienen binnen de gestelde termijn bijgeschreven te zijn op het rekeningnummer van Kerstkadokopen.nl. Indien het factuurbedrag niet voor de gestelde datum is bijgeschreven, dien je rekening te houden met vertraging van de levering van jouw bestelling. Onze producten zijn zowel inclusief als exclusief BTW geprijsd. Als zakelijke besteller gaat je uit van het exclusief BTW tarief en als consument ga je uit van het inclusief BTW tarief. Bestel je vanuit het buitenland en heb je een geldig KVK nummer, dan is jouw bestelling vrijgesteld van BTW.

Levering

Afhalen, Leveren & Bezorgkosten

Levertijden

  • Kerstpakketten bezorgen is maatwerk. Onze transporteurs bezorgen jouw kerstpakketten op werkdagen tussen 08:00 uur en 18:00 uur en zullen over het algemeen binnen een week geleverd worden. Wij kunnen helaas geen exacte tijden van aflevering opgeven. Alle eindejaarsgeschenken worden geleverd op de begane grond. De op jouw offerte aangegeven leverdatum is geen finale datum. Mocht jouw zending niet te leveren zijn op de aangegeven datum, dan wordt deze in de regel de volgende dag (opnieuw) bij je aangeboden. Houd er rekening mee dat er door bijvoorbeeld weers- en/of verkeers-invloeden onvoorziene vertraging in de levering kan ontstaan. Laat daarom jouw kerstgeschenken een ruime periode voor de dag van uitreiking afleveren. De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het controleren van leveringen op eventuele beschadigingen en aantallen. Bij een constatering van een niet correcte levering qua aantallen en beschadigingen, dient hiervan melding gemaakt te worden bij de chauffeur. De chauffeur is verplicht dit te noteren.

Retourneren

Artikelen retourneren

Artikelen retourneren

Producten die je via deze webwinkel koopt worden op maat gemaakt en/of bevatten houdbare producten. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Klachten & Suggesties

Klachten en suggesties

Ondanks alle inspanningen die Kerstkadokopen.nl verricht om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering – wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht je een wens tot verbetering hebben omtrent onze producten en/of diensten, dan kun je dat via info@kerstkadokopen.nl aan ons kenbaar maken.

Onze klantenservice beantwoordt elke binnengekomen e-mail binnen maximaal 2 werkdagen.

Mocht je een klacht hebben over een product, de levering of wat dan ook, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch op 076 – 260 00 60 of per mail naar info@kerstkadokopen.nl Ook wanneer je een suggestie hebt over iets wat beter kan horen wij het graag. Wij staan open voor al jouw ideeën zodat wij er voor kunnen zorgen dat we de best mogelijk service kunnen bieden aan onze klanten.

Klantenservice

Contactformulier & Klantenservice

Contactformulier

Naar het contactformulier

Klantenservice

Kerstkadokopen
Verschuurstraat 20
4812 PX, Breda

06 – 55 49 44 34
info@kerstkadokopen.nl

Informatie

Handelsnaam: KerstKadoKopen
KVK-nummer: 56053738
BTW-nummer: NL002220865B11